min sjuka magnus!

idag fick jag äntligen träffa honom! känns som att det var evigheter sedan.
såklart så var jag sjukt trött när han kom.
hade körlektion förbjudande tidigt imorse, sen gick jag till skolan, vilket var svin kallt.
sen kom jag till skolan, och då dansade vi rätt mycket. jag hatar låten womanizer för tillfället.
efter dansen hade vi samhällskunskap, alltid rogivande. vår lärare leif lyckas alltid lura i oss något nytt varje gång.
orkar inte ens gå in på vad det var han sa idag, haha.
sedan bar det av mot körskolan igen, den här gången med angelica och miss davideit (www.melinadavideit.blogg.se)
satt där i herrans många timmar kändes det som. men vi hann med en fika också! såklart.
sen åkte jag hem och la mig i soffan och har inte rört mig sen dess.
orkade inte ens resa mig när magnus kom, haha. sorry!
det var jätte kul att se dig igen. det var jätte länge sedan vi sågs nu.
om du bara blir frisk tills imorgon så blir allting jätte bra! då myser vi och pluggar naturkunskap.
eller ja, du får hjälpa mig helt enkelt. (två prov inom loppet av en vecka, mer än 100 sidor plugg)
ojoj, hur ska detta gå.

jag kommer dissa den första studentfesten. hade jäätte gärna velat gå, men jag har så mycket att göra.
men nu när jag tänker på det hade det ju varit såå kul. det här är ju ändå den enda gången man kan gå på studentfester.
i alla fall nu när man tar studenten, finns ju självklart fler fester. men det är ju lite speciellt!
förhoppningsvis kommer det fler!
kommer verkligen ångra mig över att jag inte går. men jag får nog leva med det den här gången.

nu ska jag kika lite i historia boken och låtsas att jag bryr mig.
adjö (: älskar dig magnus! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0