nytt år, nya tider

ja, då var det ett nytt år då :)
happy new year till er allihop! jag hade en trevlig nyårsafton med tina, tack gumman! <3
och just det ja, grattis på födelsedagen martina :) 19 år nu! älskar dig snuttan
får se ifall jag får med mig min karl hem till dig imorgon så jag kan fira dig!

det är hemskt skönt att vara tillbaka i mora nu, sthlm är stressigt.
fast ändå stortrivs jag där, vet inte riktigt varför? men jag älskar ju att leva med stress.
är nog förmodligen därför! hoppas på att jag och mangovic flyttar dit så snart som möjligt!
hittar faktiskt väldigt bra i stockholm, eller hur tina? :D jag tog oss fan inte fel en enda gång.
eller ja, när vi skulle bort till den där avlägsna jävla affären visste jag inte riktigt vart den var.
men då var det till hälften för att jag inte orkade gå dit (A) haha. sorry ;)

jag är helt öm i hela ansiktet efter att ha gosat/busat med magnus, hatar skägg alltså!
kommer förmodligen vara röd i hela ansiktet imorgon, men det är smäller man får ta när man är tillsammans med en goding som magnus ;) min sexiga man.
som åker till norge på måndag påtal om annat. hoppas du får ett jobb älskling!
men jag gillar inte idéen att du ska bo med tjejer till 100% om man säger så.
och jag brukar nästan aldrig vara svartsjuk av mig, men den här gången känns det sådär.
men jag litar på dig magnus. se till att skaffa jobb nu också! inte bara mingla omkring ;)
snutten min.. jag tror vi har en ljus framtid du & jag.
.. och vem vet, snart kanske vi blir tre. inte allt för snart förhoppningsvis.
våran hatkärlek är underlig. ingen annan kommer någonsin förstå sig på oss och hur mycket vi egentligen tycker om varandra. man tycker att alla motgångar och bråk borde ha saboterat mellan oss.
men som sagt, kärleken övervinner allt.
jag älskar dig precis som du är. du är underbar på alla sätt och vis, men framförallt så är du min bästa vän. jag känner mig så enormt trygg med dig. den känslan är inte vanlig direkt :) inte när det gäller mig.
tycker om dig och din familj väldigt mycket. hoppas ni tycker om mig lika mycket (:

nu ska jag återgå till att mysa med maagnuuuus (:
amor vincit omnia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0