suck

förstår inte varför rektorn håller på.
hela skolan ligger i maginfluensa och förkylningar.
ändå ska hon hålla på ich gå omkring och tjata om frånvaro.
var och en får väl ta reda på vad man har missat och vad man ska ta igen!
ingen i våran klass har något problem med betyg eller prov eller så.
så nu ska jag ta mig till skolan varje dag även fast jag har maginfluensa och är hur förkyld som helst.
nu ligger du på minus sidan ska du veta margareta..
"det spelar ingen roll hur sjuka ni är eller om ni bara ligger hemma, det är det att ni missar skolan" sa hon tydligen till michelle. men alltså, jag blir lite irriterad. vi har inte ens gått en månad den här terminen!
plus att mer än halva skolan ligger hemma och är sjuka!
ååh, jag blir så irriterad! hon hade tydligen sagt det till många i klassen också.
det är ju en annan sak om man är ute och festar eller reser, men vi ligger faktiskt hemma och är SJUKA!

spydde nyss upp min mat på tal om att vara sjuk :P FRESH!
imorgon har jag naturkunskaps prov, kommer förmodligen spy på det med.
har läst samma sidor typ 10 gånger nu, men nej då. jag fattar absolut ingenting :)
adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0