torsdag

ganska värdelös dag i skolan.
började tolv med dansprojektet, vi kom långt med planeringen faktiskt.
anna marias styvson kom på några riktigt bra idéer vi ska använda oss av i föreställning.
nu börjar alla bitar falla på plats!
idag ska jag mysa med magnus, det kommer bli grymt!
vi ska kika på massa filmer och plugga naturkunskap.
det sistnämnda kommer inte bli av, men det kommer bli bäst ändå :)
vi har alltid så kul tillsammans. du är verkligen tokig du, på de bästa vis som finns.
nu tycker jag att du kan ta och komma och bota mig.
hatar verkligen att vara sjuk.

men nej, nu ska jag ta en dusch, eller nej. ett långt bad!
ciao. älskar dig magnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0