useless

varför ens kämpa för..
alla vet vad som kommer hända, alla jag känner har varnat mig.
du blir arg på mig över små saker för att vi inte förstår varandra.
tänk dig in i min situation då istället.
jag håller alltid minen för din skull! men den här gången kan jag inte.
jag har låtit dig åka till stockholm för att hälsa på tjejer, jag har låtit dig vara med tjejer titt som tätt.
men det här magnus, det här är droppen.
aa, men som vanligt håller jag minen för att du ska få allt som du vill.
du kallar mig jävla barnunge och idiot för att jag var på tjej middag och firade en utav mina närmaste vänner då hon fyllde 19 liksom. medans jag går omkring och mår dåligt över såna här grejer.
ser du skillnaden?
ha så kul i norge, verkligen. du förtjänar att komma iväg och jobba osv, det gör du.
men jag är fan inte glad över det här ska du veta. som sagt, alla vet hur det kommer sluta.

Kommentarer
Postat av: tina

<3<3 finns här. karlar är skit, shit happens och man måste väl gå vidare. Vi klarar oss utan dom, de är dom som inte klarar sig utan oss. <3

2009-01-04 @ 16:34:08
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/
Postat av: tina

<3<3 finns här. karlar är skit, shit happens och man måste väl gå vidare. Vi klarar oss utan dom, de är dom som inte klarar sig utan oss. <3

2009-01-04 @ 16:34:51
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

tina du är underbar du <3

2009-01-05 @ 14:53:02
Postat av: DIN BABY

Baby, jag saknar dig hur mkt som helst, mitt liv tillhör dig, vill hem till dig.. :( <3

2009-01-05 @ 19:57:05
URL: http://raginlove.blogg.se/
Postat av: Madeleine

snutt (: saknar dig. <3

2009-01-05 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0