Grekland :)

Grekland, Rhodos var helt underbart. Jag längtar tillbaka redan nu!
Bästa tiden i mitt liv, with no doubt. Jag & Magnus har haft det så himla underbart.
Vi fick äntligen den tiden tillsammans vi har behövt. Det har alltid funnits något ivägen för oss.
Men dom här veckorna var det bara vi två och ingen annan.
Det hände mycket där borta :) Mycket underbart.
Vårat hotellrum var väldigt fint. Det var rosa och lyxigt!
Lite lyx får man faktiskt unna sig. Så vi tog ett deluxe rum.
Passade oss perfekt.

Har köpt massa fina saker också, men det visar jag nog någon annan gång.
Det roligaste var nog att vi hade 7 kilos övervikt påvägen hem :D
Men som tur var så var det några norskar som var försvunna så vi slapp betala..
Haha, det finns så mycket kul jag skulle kunna skriva. Men det skulle ta mig några dagar att göra det, så nej.

Tack för en helt underbar resa Magnus! Bästa någonsin.
Jag älskar, uppskattar och respekterar dig så otroligt mycket mer nu. Jag har fått lärt känna vem du är bortom Mora, bortom allt skitsnack och folk. Det känns så himla bra! Min kärlek till dig har verkligen vuxit.
Så tack än en gång.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mer.














Lägger upp mer bilder ikväll eller imorgon :) Älskar dig Magnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0