Födelsedag + mys

Igår firade vi en utav mina bästa vänners födelsedag, nämligen Nadja! (:
Hon fick massa fina grejer, bland annat en telefon som jag hade valt ut. Det vart en rosa, haha.
Hoppas hon gillar den.
Det var mysigt i alla fall. Du förtjänar det bästa Nadja.

Efter vi hade varit hos Nadja åkte vi ner på krogen, men där kändes det inte alls rätt så Magnus kom och hämtade mig.
SKÖNT- tänkte jag, men ack nej. Han skulle se på hockeyn som slutade 5 inatt.
Men eftersom jag älskar honom så mycket så gick jag med på att ligga och kolla på den.
Jag somnade vid tre, hahaha. Magnus satt uppe ensam till 5.

Idag ska jag och Magnus mysa till tusen. Kanske någon bra film eller så, får se :)
Imorgon har Nova dop, Magnus systers barn.Det blir skojigt!


Har inte hunnit lägga in bilderna från igår, gör det senare.
Puss på Magnus. Älskar dig mest utav allt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0