Mixed emotions

Michael Jackson var min absoluta stora idol när jag var liten. Mina föräldrar avgudade honom, var på hans konserter osv.
Det känns overkligt. Trots alla anklagelser tror jag innerst inne att han var en god hjärtad man. Att han var en pedofil förstorades upp enligt mig, föräldrarna till barnen var ute efter pengar. Men det är ju bara min tro..
Jag kanske bara vill tro att han är/var oskyldig.
Han har i alla fall räddat mig många gånger med sin vackra musik.
Bara för att han var så otroligt bra tänker jag faktiskt dela med mig av den låt jag älskar mest av alla hans verk..

http://www.youtube.com/watch?v=UtpGUcieFGk


Imorgon (eller ja, idag) åker jag & Magnus. Känns skönt att vi åker med ett bra plan som har film och sådär.
Hatar små flygplan! Eller jag hatar att flyga över huvudtaget. Får se hur det går :)
Vi blir i alla fall borta i två veckor. Hoppas vi inte dör av värme bara, hehe.

Du & jag älskling. Äntligen får vi komma bort ifrån allt. Bara du & jag. Jag älskar dig!


RIP. Bara några få dagar efter min systers dödsdag dog han. Även hon älskade låten "Speechless".
Saknar dig sis. Jag tänker på dig varje dag, kommer aldrig glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0