Sjuk

Jag verkligen hatar att vara sjuk alltså.. Det går liksom inte en minut utan att jag hostar, nyster eller väser.
Väckte både mamma och pappa inatt, även fast jag bor två våningar nedanför dem.
Jag väckte säkert Magnus också, men han är för gullig och underbar för att klaga på mig :) Du är bäst baby.
Ikväll ska jag antingen låsa in mig för att bli frisk eller ta en sista kväll med tjejerna.
Dom ville så gärna det innan jag åker, blir ju ändå borta i två hela veckor.
Men jag vet inte, en hel kväll är lite för lång tid ifrån Magnus känner jag. Får se vad min man säger :)
Packningen börjar bli klar också, det känns riktigt skönt. Men då har jag bara packat kläder, hehe. Skorna kanske åker ner i Magnus väska om jag har för mycket vikt :P Haha, vad är väl killar till för? ;)
Stackarn, han får stå ut med mycket.. Mitt hjärta!

Nu smsar och ringer både Anna och Nadja.. Lär väl bestämma hur jag ska göra.
Ska ringa min darling nu :) Ha det så bra allihop.


Anna & jag på Nadjas 20 års kalas :) Temat var rosa.. Syns inte alls va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, tack och absolut :P

Hoppas du kryar på dig och ha de super trevligt utomlands :D

2009-06-24 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0