Utforskare :)

Nu ska jag & Magnus utforska världen i två veckor.
Tänker inte berätta vart vi ska eller när vi åker, men bort ska vi :)
Bara du & jag hjärtat. Fy fan vad välbehövligt.
Sorgligt nog äter jag penicillin nu. Jag är sådär riktigt jobbigt sjuk ni vet. Usch!
Nadja, berätta inte vart vi ska eller när vi åker! Det är bara du & en person som jobbar på Cubus som vet än så länge, och mina föräldrar och svärföräldrar såklart. Haha :) So keep your mouth shut ;)

Har varit på stan och shoppat inför resan idag i alla fall, hittade två par shorts, två linnen, ett par skor, bikinis, krämer och lite annat smått och gått. Sedan storhandlade jag på apoteket också.
Nu börjar jag bli nervös för flygningen, jag hatar att flyga mest av allt i hela världen.
Ändå ska jag jävlas med att resa hela tiden :)
I höst åker jag, mamma, pappa och magnus förmodligen igen. Egypten tror jag :)
Tänkte ta ett dykarcertifikat först så kan jag och pappa dyka lite!

Men nu ska jag fortsätta att ligga i soffan med tusen filtar och täcken och försöka bli frisk!
Ha det bra :) Saknar er esdn.

PUSS på Magnus. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0