Effektiva Madeleine!

Jajamensan, ingen slapp söndag idag inte! Mamma och pappa väckte mig 09.00 för att äte frukost, jag kröp motvilligt upp på alla fyra för trappan. Efter frukosten gick jag ner och la mig i sängen, åh vad skönt tänkte jag.
Men kort därefter fick Madeleine en snille blixt, hon fick för sig att hon skulle bli klar med allt skolarbete.
Hoppsan hejsan? Vad hände..
Naturkunskapen är klar, historian är så gott som klar. Jag älskar när jag är effektiv!
Nu tänkte jag göra lite på projektarbetet också, men nej jag ska inte göra klart det.
Lena måste ju få göra någonting också (; Haha.

Prins Eugen verkade vara en rolig prick, man blir fascinerad när man läser om honom.
Jag ska nämligen redovisa om honom i Stockholm när vi ska dit med klassen..



Åter till pluggandet, hoppas ni är lika effektiva som jag är idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0