ett försök i alla fall

ja, jag började med både historian och naturkunskapen idag! bra jobbat madeleine.
men jag kom inte så långt.. men jag har ju i alla fall börjat! alltid något.
börjar bli lite stressad över allt det här.
jag hoppas verkligen att mitt och lenas projektarbete får bli förlängt!
snälla margaretha, you would make my day. eller ja, mitt liv. just nu i alla fall :)

imorgon ska jag, martina och melina boka resa! det ska bli så himla skönt med lite värme.
det fick bli turkiet, alanya. tråkigt att åka till ställen jag redan har varit på, men det blir nog kul ändå.
det blir första gången jag åker med vänner! eller ja, vi åkte ju till grekland med klassen.
men det är inte samma sak! det kommer bli grym tjejor :)

nu ska jag lägga mig i sängen och pilla lite till på historian.
saknar dig magnus, jag verkligen hatar att sova utan dig. det är så tomt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0