Förvirrad

Denna dagen har varit en blandras av både bra & dåligt. Det började hur bra som helst med att jag gjorde klart naturkunskaps b uppgiften, och sen skrev jag en hel del om massa saker i historian också.
Men sedan gick det utför, jag och la familia har setat framför tvn i säkert 3 timmar nu.
Det här är inte vettigt! Och ja, självklart ska jag och Magnus börja bråka också.
Nu kör han "silent treatment" med mig här. Det är väl bara att spela med antar jag.
Ibland undrar man om inte killar har mens ändå.. Har för mig att det var någon smarting i min klass som sa det.
Det skulle inte förvåna mig alls faktiskt.

Imorgon börjar jag egentligen 12.35 men ska vara i aulan kl 08.00 för att träna till föreställningen.
Och jag mitt smartass har tydligen glömt mina grejer i aulan över helgen. Jag är ju inte riktigt klok..
Jag får hoppas på att dom är kvar där imorgon när jag kommer dit. Annars är alla mina scenkläder borta.
Det vore ju bara rent ut sagt skrattretande. Glöm inte att komma och kolla på föreställningarna i veckan!
Onsdag, torsdag & fredag. Vill ni se den utöver skoltid är det torsdag kl. 19.00 som gäller!


Tysta leken börjar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0