freaky friday

idag fick jag äntligen mitt körkorts tillstånd.
så idag fick jag köra själv! skönt som bara den.
hade förväntat mig att det skulle vara roligare, men det är ju ändå en frihet så.. ja!
imorgon ska vi dansa 12-18! fatta hur lång tid det är alltså.
dom där danserna börjar slita i mina hjärnceller och i mitt tålamod.
men jobbigast är nog ändå låtarna, jag tror allvarligt att jag inte kommer lyssna på dom igen efter detta.
hoppas jag hinner bli immun :P haha.
ikväll blir det bara mys med magnus, finns inte så mycket att göra i den här hålan..
lär väl bli film och gos som vanligt, och om man har tur kanske lite popcorn xD

btw, agge har lärt sig att öppna fönsterna i bilen själv, panik!
den där lilla hunden kan typ allt. ticko är bara lat och underbar <3

gostime, TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0