onsdag

idag var det en sån där jobbig dag i skolan, jätte lång dag!
men med vår klass är även de jobbigaste dagarna roliga. anna karis kom till skolan idag också.
självklart var hon jätte brun och fin :) hon hade haft det bra sa hon.
jag vill också utomlands igen. VÄRME!!
ska försöka dra med mig mor, far och magnus ut på en resa inom en snar framtid.
alla som får körkort får en lapp dom får köra på direkt utom jag!!
hatar det här, jag vill inte vänta tills jag får körkortet.
jag vill ju köra direkt!! åh, suck. men men, får hålla mig i skinnet helt enkelt.
var på middag hos magnus mamma idag också.
alltid lika mysigt :)

saknar dig magnus, nu får du ta och komma hiiiiiit :) eller så kommer jag diiiit ;)
älskar dig snygging.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0