Smärta!

Jag har så hemskt ont i magen alltså, på höger sida.
Mamma & Pappa funderar på om det är blindtarmen, men jag spyr ju inte?
Sen hade jag inte så himla hög feber heller. Men men, vi får se hur det går.
Åker nog förmodligen till akuten senare om det inte blir bättre, det här orkar jag inte leva med.
Nåja, jag och Kim fick lite gjort på religionen idag i alla fall.
Eller ja, ganska mycket? Jag vet inte. Jag har faktiskt ingen aning om hur man ska skriva egentligen.
Inte hur långt man ska skriva heller, haha. Får fråga Anna imorgon.

Nu ska jag försöka vila lite, utan att min mage dör.


Älskar dig Magnus!


Jag och Adina på våran dansshow! (ABBA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0