time of our life

Ja, då var den sista föreställningen över.
Det känns lite konstigt att faktiskt inte ha något att träna till, att behöva stressa som en tok till.
Det gick i alla fall hur bra som helst! Jag är så himla stolt över oss, vi kan verkligen allt vi ger oss in i.
Det var nästan fullsatt, det var det inte på dom andra uppvisningarna. Skit kul!
Thriller verkade vara en stor favorit :) Och ja, den är helt underbar.
Det gjorde vi bra tjejer!
Jag, Ida, Michelle, Lena, Karolina, Kim, Jessica Hellström, Janina, Sandra, Karin, Anna Karis & Emilia ska dansa på mora parken ikväll också, på modemässan! Vi ska göra ett paus nummer :)
Vi har valt ut några danser vi ska göra från den show som vi redan gjort.
Imorgon klockan åtta åker jag till Leksand och hämtar upp Jessica för att sedan åka till Borlänge!
Ska kika lite balklänningar, kläder och skor. Sen bär det av hemåt för att göra oss i ordning för kvällen.
Vi ska börja fira hemma hos Adina, sen bär det väl av till krogen tror jag.
Vi ska fira att våran slutproduktion är klar :) VI ÄR SÅ HIMLA BRA!
Jag älskar alla individer i ESDN, var och en på olika sätt.
Det kommer bli tomt utan er.

Saknar dig Magnus, ikväll blir det bara massa mys. Efter modemässan (:
Grattis till Kim också! 19 år idag. Tack för fikat :)


Puss på Magnus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0