vasalopp

började jobba runt tre inatt, det var inte kul alls.
eller jo, kul var det. men själva grejen att behöva gå upp så tidigt var inte kul :)
det var jätte häftigt att få se starten live, det har jag aldrig gjort förr.
vasaloppet är en mysig tillställning.
synd att jag var så otroligt trött att jag såg på målgången på tv bara.
såg min käre pojkvän när jag kikade lite extra också.
men han tror inte på att jag såg honom.
men tro mig, jag känner igen den man jag älskar mest av allt när jag ser honom!

nu ska jag sova lite till och sen ska jag spendera resten av denna mysiga dag med magnus.
lite plugg borde jag försöka hinna med också. men jag vet hur det kommer bli med den saken! suck.


adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0