Bal & födelsedag

Idag är den sotra dagen, balen :) Men förutom det är det min födelsedag också.
Det är lite surt, jag tror inte att någon ens kommer komma ihåg att det är min födelsedag.
Jag menar, man har ju ganska fullt upp med att fixa håret, klänningen och allt det dära.
I don´t blame them.
Fick ett stort paket med massa cocos body shop grejer av min man :)
Han vet vad jag vill ha han, sötis :) så nu kommer jag lukta gott :D

Fick en ny kamera utav mamma och pappa också. Den verkar jätte bra.
Det roligaste var att den matchar min balklänning, haha! Det hade minnsan mamma tänkt på.
Jag ska faktiskt inte fixa mig så mycket idag, det har jag varken tid eller ork för.
Malin på "hos oss" ska fixa mitt hår, sen tror jag dom hade någon som skulle fixa smink där.
Märks nog hur det blir :) Det är så många som tar balen så seriöst.
Jag hade nog helst vart hemma å käkat tårta :D
Men det blir nog roligt ändå hoppas jag.
På tal om tårta.. Nu ropas det från köket :)

Ha det bra allesammans. Puss & Kram / 19 åringen :D



Ni anar inte hur surt det är att vara laktosintolerant ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0