Danskläder, plugg & eurovision

Jag greps precis av panik, vart är alla mina danskläder? Vad hade jag på mig?
Hur gjorde vi? Haha, total blackout. Får leta lite senare.
Magnus kommer hit snart och ska äta grillat med oss, mysigt :) Ska bli grymt gott om inte annat.
Han ska även hjälpa mig att plugga inför de fyra prov jag har nästa vecka.
Det konstiga är att jag ska ha dessa fyra prov på tre dagar, så jag vet inte hur jag ska hinna.
Men det fixar jag!
Har även en liten överraskning till Magnus också (:
Jag är lite nervös faktiskt, man vill ju inte att han ska bli negativt överraskad.

Idag ska jag alltså: Plugga naturkunskap, dansprov, FN (samhäll) och nutida konst. Sedan ska jag städa och hinna hitta alla kläder till dansföreställningen (SOM ÄR PÅ MÅNDAG KL 19 OCH TISDAG KL 13).

Nu ska jag göra mig en chailatte :) Ha det så bra.

here we go again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0