En sån där dag som bara inte får hända

Idag var jag fast besluten att göra provet jag hade idag, till en början.
Åkte in till skolan och dansade med skid killarna inför mög, det gick bra.
Efter det så skulle jag gå hem och plugga lite lite till innan provet..
När jag kommer innanför dörren möts jag av såna där blickar som säger "det du kommer höra nu är jobbigt".
Dåliga nyheter är vardag för mig känns det som nu.
Ibland känns det som att Gud eller vem fan det nu är som sitter där uppe och håller i alla trådar hatar vår familj.
Det känns som han vill att alla ska dö eller bli hemskt sjuka.
Vi vill inte förlora en till! Get well.

Slutresultatet blev att jag inte gick och gjorde provet, vilket jag har ångest över nu.
Men efter såna där nyheter kunde jag bara inte, det högg för hårt i mitt hjärta.
Jag ska höra med Leif om jag får göra det imorgon eller något.
Hoppas han förstår.

Islam prov på onsdag!!! Vet ni vad det betyder? Jag & Lena missar friends dagen i sthlm.
Vi missar Björn Gustafsson :( Sen har vi en jätte viktig genomgång på eftermiddagen efter provet där..
Allt går bara emot mig!!!! Jag blir så less.

Ikväll behöver jag Magnus och möjligtvis ett glas vin.
Jag ska sätta mig som ett plåster på Magnus, behöver så mycket kärlek som möjligt idag.
Älskar dig snutt, kom hem nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0