Fredag

Ja, idag är det fredag. Brukar alltid älska fredagar, men den här vet jag inte.
Ska ner och kika lite på daldansen idag vid fyra på moraparken, det är alltid kul.
Vet inte hur många år i rad jag har varit där och kikat :) Skoj!
Efter det tror jag vi ska spela brännboll, vilket ska bli intressant med detta väder.. Haha.
Sedan hade jag tänkt mig att vara med Magnus, men han verkar ha andra planer.
Så jag blir nog bara hemma, ovanligt va? (:
Ska kanske försöka plugga lite också, har tusen prov nästa vecka känns det som.

Nu ska jag hjälpa mamma med maten. Hoppas du kommer på middagen idag Magnus!
Man får ju för sjutton aldrig tag på dig. Dissarn..


Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0