Projektarbete

Imorgon ska projektarbetet vara inne och jag och Lena har inte skrivit så himla många sidor.
Men vi ska försöka fixa ihop det imorgon efter skolan! Allting i sista sekund, haha.
Det vi redan har skrivit är dock otroligt bra. Så det kommer gå lysande!
Ska lägga in en snygg framsida med några bilder också, det gör rätt mycket faktiskt.

Lämnade in min studentklänning till en sömmerska igår, får hoppas på att den blir bra.
Den är både för kort och för stor, ingen bra kombination. Men jag bara älskar klänningen.
Helt min stil. Men vi får se hur den sitter på sen när den är klar.
Passar den inte eller om den är för kort då vet jag inte hur jag ska göra. Har ingen annan :(

Balklänningen är jag inte heller helt nöjd med, men men. Magnus har hyrt smoking nu i alla fall.
Dumma bal, förstöra min födelsedag sådär. Jag kommer vara fulast på plats på min egen födelsedag! Suck.

Näe, nu ska jag plugga vidare. Ha det bra!



(Vårat projektarbete är barndans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0