Studenten?

Ja, det här är ju helt absurt. Jag är snart klar med alla prov och inlämningar.
Kommer få vg i de flesta ämnena tror jag. Iaf samhäll och historia  :)
Naturkunskap vet man ju aldrig, Pontus är en konstig prick. Dansen har jag faktiskt heller ingen aning om?
Det blir intressant.
Magnus är i sthlm. Det gör inte saken bättre!!

Nu ska jag kila över till my neighbour Ida (;
Imorgon hämtar jag balklänningen, yey! Äntligen.. SOM jag har väntat.


Tiden går så snabbt att jag har glömt bort min födelsedag till och från.
Faktum är att jag faktiskt inte har tid med en födelsedag just nu. Vi tar den senare!

Älskar dig Magnus, kom hem nu. Varje sekund känns som en evighet..


Minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0