Abstinens

.. efter kläder! Köpte mig en tunika/klänning idag från HM. Det var Emmah som sa "Den där klänningen hade passat dig" -nja tänkte jag. Men ack så rätt hon hade, den satt som en smäck! Perfektion :)
Sen blev det två nitarmband också, såklart. Såg massa annat jag ville ha, men det köper jag på onsdag istället, för då ska jag och mamma till Borlänge & Falun och shoppa lite. Woooonderful!
Ska försöka hitta mig ett par bra skor också, behöver verkligen ett par skit snygga overknee stövlar som håller i ur och skur. Har hittat ett par, men dom kostar en hel del. Får se vilka det blir :)

Ikväll hade jag hoppats på att mysa med Magnus, men såklart så blir jag dålig av någonting jag åt. Mår illa och har super ont i magen. Men jag kanske kan övertala honom att komma och hålla om mig och lida ut smärtan med mig. Men vi får se :) Lär väl spendera min natt på toaletten.. Suck :( Det ska inte behöva vara såhär.

Hade det inte varit för att Magnus är allergisk hade jag varit en stolt Engelsk bulldogs ägare den 4e December i år. Fyy vad vackra dom är alltså. Nångång under min livstid SKA jag ha en Engelsk bulldog, en överviktig sådan.

Näe, nu ska jag fortsätta ligga och gnälla över min dumma mage i soffan. Hare bra :)

Älskar dig Magnus!



Känner igen mig i den här filmen.. Det är ju pinsamt, haha! Ibland kan man faktiskt köpa sig lycka, det enades jag och min kära Emmah om idag. Har man en dålig dag är shopping den perfekta lösningen. Tack för en underbar dag förresten Emmah. Du är bäst :) Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: emmah

Aww, du är bäst min älskade lilla pingla :D tänk att vi alltid har så kul även fast vi inte gör ett smack ! Mamma hälsar att du var en jäkel på att måla du ;) Haha .. Jag mår iaf bättre nu ska sova snart ! Jag ringer dig imorgon hjärtat ! Älskar dig <3

2009-11-21 @ 23:39:02
URL: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0