Farsdag! :)

Grattis på farsdag pappa.
Vi ska äta gott och ge han presenter när han kommer hem :) Han har varit i skogen hela dagen.
Men nu är han snart hemma. Dock åkte mamma till jobbet nyss så jag får fixa allt själv.
Jaja, det fixar jag!

Igår var det hur mysigt som helst, kollade på 500 days of Summer.
Bra film faktiskt, den får en att tänka.. Rätt mycket :) Men väldigt bra, se den!

Ikväll blir det lugnt, ska kolla på Smurf-filmer. Ska ha ett maraton.
Hoppas på att Magnus vill joina mig, men man vet aldrig :P Haha.. Jag älskar smurfarna i smyg.
Dold passion :D Haha jag är så störd.

Nu längtar jag till Indien, ska bli så himla skönt :) Fanns inte så fina hotell där, men skitsamma.
Vi kommer nog förmodligen inte vara så mycket på hotellet ändåså.
En rolig sak är att man absolut inte får chasa bort korna eftersom dom är heliga, så ligger dom på din handduk efter du har tagit ett dopp ska den få ligga kvar där. Härliga djur det där..
Den enda varningen jag såg om Indien var: Kokosnötter faller överallt, blir man träffad kan det leda till ett dödsfall". Okej? Hjälmen på!

Näe, nu ska jag duka lite. Hare bra :)
PUSS, älskar dig Magnus.






Jag lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0