Götelaborg

Idag åker jag, mamma, pappa och Magnus till Göteborg för att hälsa på min syster. Imorgon kommer förmodligen Jocke, Helen och Jacob också. Skönt med lite familj tid, det händer inte så ofta. Vår familj är så himla utspridd, så nu ska jag njuta av varje sekund.
Imorgon ska vi på Lisebergs jumarknad! Jag tycker att det låter helt underbart, hoppas de lever upp til mina förväntningar :) Sen på lördag ska vi på julborg på ett slott i Vara!
Verkar vara ett jätte flott slott. Haha rimmar ju xD
Får skriva mer när jag har kommit fram :)

Gårdagen med Emmah var rolig som vanligt. Hon är bra underbar hon!
Hon ska ta hand om katterna över hegen, gulligt va?
När man hittar vänner som man verkligen mår bra av att vara med, HÅLL FAST VID DEM!
Och Emmah, du är en av dom för mig. Jag känner mig trygg med dig..
Jag älskar dig, med andra ord ;) <3


Nu ska jag hämta upp den segaste mannen i världen, min kära fästman! Ha det så bra :) PUSS <3



Åh, jag önskar att det hade varit snö nu! FAN. Hatar det här vädret. Hellre massa snö :)

Kommentarer
Postat av: Elin Sophie Henriksson / Pinglisen

oh, vilken mysig bild :)

2009-12-04 @ 00:54:36
URL: http://pinglisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0