Jobbig morgon.

Jag hade sjukt svårt att somna inatt, det bara gick inte! Säkert för att Magnus inte låg bredvid och höll om mig. Hatar att sova ensam, värsta jag vet. Jag vaknade av att jag grät imorse, tårarna bara rann. Ringde Magnus nästan innan jag hade vaknat, märkligt nog. Usch, det var så himla verkligt. Jag drömde att jorden höll på att gå under och Magnus var otrogen och hade en annan flickvän som hette Lollo....
Näe, vill inte tänka mer på det där nu. Hemskt var det!

Nu byter jag samtals ämne.

Jag hoppas på att vi får lägenheten som Magnus ska och kolla på :) Och sen hoppas jag på att den är fin såklart! Lycka till idag babe. Ingen jävla Lollo bara! Haha. (släpp det för fan madeleine, det var en dröm?)

Ska nog träffa Anna en sväng idag :) Men nu ska jag ta en promenad med min käre vän Ticko!


Och jag förlorade kampen, det blev Thailand. Suck. Hur ska jag klara den flygresan när jag får panik av 6 timmar.
Wish me luck =/

Älskar dig Magnus (:



Jag vet att det är ett paradis, men jag förstår inte hur jag ska klara det. Ska försöka övertyga dem om en närme resa lite till. Får se hur det går med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0