Peter Pan

Pappa tycker att jag är barnslig bara för att jag har köpt en chokladkalender!
"Du är ju 20 år gammal Madeleine?" OCH?! Det är ju så himla gott. Det borde man få unna sig!
Sen var den ju förjäkla söt också. Jag & Emmah åkte upp till Dollarstore igår, hittade massa söta saker. Jag var dock mer inställd på ala chokadtomtar och kalendrar så jag sket i allt fint å köpte det som såg gott ut istället. Köpte en varsin tomte till mig och Emmah (i choklad såklart) sen köpte jag en påse malteasers och en chokladkalender :) Jag är nöjd!
Sen åkte jag hem till älskling igår, kollade på "The beach", så jävla sjukt bra film.
Så igår var det en bra dag med skratt, godis och senare massa mys <3

Älskar er!



Söt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0