Trevligt besök

Idag kom Jonas Nämd och hälsade på mig :) Hemskt trevligt. Vi borde träffas oftare.
Vårat gamla gäng har ju splittrats upp, så då ses vi inte lika mycket. Tråkigt men sant :(
Vi tänkte planera en bowling kväll iaf, det var riktigt länge sen faktiskt. Suger på det dock :D

Nu snart ska jag & darling åka ner på stan och fika. Kanske får med mig några plagg hem också :P
Ett par leggings tänkte jag mig iaf, men det lär bli fler.. Om jag känner mig själv rätt.

Hoppas dom har lussebullar (lite väl tidigt jag vet) och varm choklad. Det är ju det bästa som finns!
Älskar lussebullar och varm choklad.. Mums!



Puss på världens bästa Jonas! (Vi är bara vänner och har aldrig varit något annat)


:)


Jonas & jag :)


Happy days.. :)

Kommentarer
Postat av: emmah

Vilka fina bilder gumman :D Jag älskar dig ! du är bäst <3

2009-11-19 @ 19:18:08
URL: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0