Utlandsresa

Ja, nu är det så att familjen Björkqvist ska åka utomlands i januari.
Frågan är bara vart? Gambia, Malaysia, Thailands, Egypten eller Indien? Så himla svårt alltså.
Kom gärna med förslag :) Vi vill vara borta mer än två veckor iaf.
Jag är sjukt flygrädd, så jag vet bara inte hur jag ska palla flyga så långt. Men dom får söva mig :P Mamma är ju rätt duktig på det eftersom hon jobbar med det, haha :D
Pappa vill till Afrika igen. Jag & mamma vill dit det är varmt bara, sen spelar det ingen roll.
Blir säkert två resor istället, det är ju så himla svårt att bestämma sig!
Förmodligen Egypten igen och sen Malaysia kanske..
Äh, orkar inte spekulera i det här. Kommer ändå ingen vart :)

Vietnam kanske? ÄÄH nu får jag ge mig.

Idag åkte Magnus till Stockholm igen, kommer sakna han. Men det blir nog bra det här :D
Jobb sen drar vi!

Ikväll blir det mys med Emmah, världens bästa Emmah! <3

Adjö :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0