Vägskäl

Min hjärna är på högvarv, det är för mycket just nu.
Vad gör man när hjärtat säger en sak, men hjärnan en helt annan? Åh jag orkar inte det här, inte nu.
Jag vill studera, hitta en bra utbildning som intresserar mig, efter det hitta ett jobb som jag älskar och som ger bra pengar, jag vill kämpa för det. Jag vill inte bara gå omkring och vänta på att det här ska ske längre.
Jag vill ta det i egna händer, nu.

Dock ska jag på arbetsintervju den 19e kl 13:30! Då har jag någonting att sysselsätta mig med tills jag hittar en bra skola och utbildning. Ska försöka resa så mycket som det bara går innan jag kommer igång med skolan också. Först och främst med familjen, men sen kanske med vännerna. Får se vad som hinns med!

Nu ska jag fundera en stund till.. på allt!
Ha det så bra sålänge.



Älskar dig M


BleedingLove.jpg bleeding love image by starduster07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0