GRATTIS!

Grattis mitt hjärta, 22 år nu :) Din gamling!
Var på födelsedags kalas hos Magnus idag, var hur mysigt som helst. Hans släkt är underbar, precis som han :)
Jag tror och hoppas att han blev nöjd med presenterna han fick! Tyckte dom var välbehövliga iaf.
Sen åkte jag hem för att gå med hunden, hur underbart som helst att vara ute och gå när det är bra väder!
Nu gör jag dessvärre ingenting alls, har jätte ont i magen. Blir nog bättre hoppas jag :)

Jag älskar dig Magnus, du förtjänar det allra allra bästa! Grattis än en gång. Du är bäst!


Btw, jag är så sjukt besviken på idol. Jävla skit program! Camilla, seriöst? Är hon bättre än Jon? NEJ!
Är så arg så jag skulle kunna slå sönder tvn (skulle egentligen inte göra något eftersom vi letar ny).


Cirka en timme kvar på din dag Magnus, önskar jag kunde spendera den med dig. Hatar att vara sjuk! Älskar & saknar dig, mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju världens bästa present :D du är så söt ! Love you <3

2009-10-22 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0