Happyface

Idag har vi tillbringat dagen på Ikea och massa andra roliga ställen. Mycket skoj :D
Shoppade loss på ikea såklart, hittade massa nödvändiga saker som vi verkligen verkligen behövde hem, och sen hittade jag en hel del massa helt onödiga saker också, men som jag bara fick lov att ha, såklart.

Om några timmar ska vi se bion jag såå länge har pratat om :) Magnus fick nämligen i present att vi två skulle åka och se den, eftersom båda har varit så involverade i Michaels död. Så det blir perfekt :)
Visste ni att det finns krydda till popcorn som man kan köpa på bion? Det visste inte jag. Jag ska testa ikväll! Återkommer om resultatet senare eller imorgon.

Imorgon börjar den långa färden hem med min söta bil. Ska försöka hinna förbi valbo en sväng också, ska byta min strumpbyxor som jag köpte på hm igår. Det var håååål :( Så nu ska jag ha ett par nya!
Kanske blir något mer onödigt också, skulle inte förvåna mig.

Dagens kändis: ETYPE! Haha, när ska han klippa sig? Inte verkade han veta hur man hade på ketchup på korven heller. Och nervös som man är så springer jag därifrån utan att hjälpa han också.
Stackars kändisar, vad svårt allt ska vara ;) ö-kändis. Hah!



Gårdagen:






Jag älskar dig snutt. Du är bäst! Tack för de underbaraste dagarna någonsin! <3


P.S
Ska fixa min header imorgon om jag hinner, vet att min blogg ser förjävlig ut just nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0