Mys-söndag

Eller ja, så himla mysigt är det ju kanske inte. Flyttar jag inte ifrån det här kalla landet snart får jag psykbryt tror jag, jag vill ju ha värme, NU! Sen gör det inte saken bättre att jag har så sjukt ont i magen heller. Jag & Magnus ska nog till pappa ikväll, han är nämligen i skogen och jaktar lite. Så vi tänkte åka dit och äta lite mat! Men Magnus skulle hem till sin syster först, så vi får se vad klockan blir. Det kanske inte hinns med, men vi får se :)


Ris till sjukhuset som inte hör av sig, dom kan väl åtminstone ringa och berätta vad som är fel liksom? Det har gått snart tre veckor, såhär ska man inte bli behandlad! Usch.
Ros till tjejerna igår, hade jätte trevligt!

Älskar dig Magnus, kom hem nu :)

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 @ 19:31:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0