Stor saknad.

Jag har nog aldrig saknat Magnus såhär mycket i hela mitt liv. Tur att Emmah låg och snarkade & småpratade så sött inatt så jag kom på andra tankar. Du är så söt Emmah, borde ha spelat in dig :) Jag älskar dig! Tack för att du finns. Imorgon är mitt hjärta tillbaka i Sverige iaf, dock inte i Mora. Vad jag vet än. Tror han ska vara i Sthlm ett tag.

Snart ska jag & Magnus åka ner till Sthlm och kolla på "This it it" filmen om Michael Jacksons sista dagar i livet. Det kommer bli grymt intressant. Mr Jackson dog under de veckorna jag & Magnus var i Grekland, men vi följde alla steg flitigt. Vi köpte aftonbladet varjeee dag. La nog ner mest pengar på det skulle jag kunna tro, förutom förlovningsringarna :) Åååh, KOM HEM NU!

Ska fixa en ny header också, snart. När jag orkar.. Haha :)


PUSS (:

Kommentarer
Postat av: Emmah

Och jag älskar dig min lilla pingla <3 Du är bäst !

2009-10-22 @ 16:58:22
Postat av: sanna och maria

STINA LEE LÄGGER NER SIN bLOGG KARRIÄR!

vad tycker du om detta?



kram!

2009-10-22 @ 18:19:47
URL: http://sannaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0