Zombieland

Var på bio idag, vi såg Zombieland. Se den inte! Den var inte så himlans bra alltså, det gjorde det inte bättre att jag satt och var pissnödig mer än halva filmen och bad till Gud att jag inte skulle dö.. Men nja, inte sådär jätte bra. Sen såg man alla som kom ut från Michael Jacksons film, så då kändes det lite bättre. Vi ska ju se den imorgon, kommer bli grymt kul. Något som dock störde mig lite var att dom som såg filmen IDAG fick också se ett dansnummer utav en ganska bra dansgrupp. Men men, får nöja mig med filmen imorgon.

Idag har jag köpt ett par strumpbyxor och en tröja. Kunde inte shoppa pga min hemska skoskav.
Kändisar jag har sett: Lars Winnerbäck, Josephine Crawford, Emmah Hvitfeldts pappa & bror.
Ganska nöjd :D Haha..










 + Pappa Hvitfeldt

Stort va? ;) Skulle ha bett om autograf.. Fan! Saknar dig Emmah <3


Nu ska jag dryga mig mot min käre pojkvän som har varit en pain-in-the-ass den senaste timmen (senaste åren)!!
Men ja, jag älskar honom ändå, såklart ;) MAGNUS- gör en macka åt Goggo!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Stort!



Jag hoppas att du hälsade Lasse från mig! :D

2009-10-29 @ 18:48:45
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Emmah

Hahahaaa så jävla fränt att du såg min pappi och min bror :D det tyckte jag var häftigast ;) världen är bra liten ! Saknar dig som tusan hjärtat <3

2009-10-30 @ 12:23:36
URL: http://emmahhvitfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0