fjärilar i magen

idag är min lyckodag. jag är helt till mig!
ringde till magnus och nästan grät nyss, patetiskt va? :D
jo, för jag har länge gått och trott att oth hade lagts ner..
men idag! idag fann jag jesus och gud och alla dom där andra skithögarna på en olaglig sida.
ONE TREE HILL!! jag dör? jag trodde ju det var slut..
jag fick alltså lov att ringa magnus och typ be om stöd, vågade inte ladda ner det.
förstår ni hur patetiskt besatt jag är? åh käre gud, TACK! (och nej eftersom jag inte tror på gud så vägrar jag stava med stor bokstav, men han var värd att nämna då detta är en lyckans dag)

JAG ÄLSKAR DENNA DAG!
något ännu mer patetiskt: jag gråter nästan.
det är lugnt, jag tycker själv att jag är störd :)


igår träffade jag miss adina också, med följeskap av melina. hemskt trevligt!
har inte sett människan på 3 månader :) saknat dig.

men tillbaka till one tree hill, jag dör!
det är färdigladdat och fjärilarna har just nu epilepsianfall i min mage.


senare blir det massa mys med darling och kolla på fotboll :)
ska bli super mysigt, saknar dig tok mycket. du bor aaalldeles för långt bort! älskar dig.



ha en trevlig dag, i know i will ;)

Kommentarer
Postat av: M

Hehehe, din lilla tok :) och snart ska vi kolla på gossip också, blir en bra dag de här :) bara United vinner ikväll så blir dagen bra, annars blir den bara OK. Saknar dig! <3

2009-09-15 @ 13:46:27
Postat av: josefine

1? 2? 3? 4? 5? 6?



http://lillasysterochstorasyster.blogg.se/2009/september/utkast.html

2009-09-16 @ 19:33:44
URL: http://lillasysterochstorasyster.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

2009-09-16 @ 22:24:45
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0