Fram och tillbaka, jag vet!

Men nu är det bra igen.. Dock är jag sjuk.
Som jag har varit hela sommaren. Så jag ska väl till det där förbaskade sjukhuset någon dag här. Igen :(
Ögat är bättre, endast lite suddigt kvar nu. Går nog över till helgen :)
Mina föräldrar tror att jag har svininfluensan, great! Just my luck, haha.

Magnus kommer hit ikväll :) Han sov här igår, så ja.. Blir nog bra igen, med lite motivation.
Är nästan sådär nykär igen, så det pirrar i magen :) Det var så himla mysigt igår, ni skulle bara veta.
Jag älskar dig för mycket för att någonsin kunna släppa taget om dig.
Håller på att letar lägenhet som en tok, för nu ska vi härifrån! Thats it.

Åh, nu ringde han :) Fjärilar i magen var länge sedan.. Och dom heta blickarna! Gosh..
Och då har vi bara varit ifrån varandra i typ.. mindre än en vecka? Haha, vad sjuka vi är.


Nu kommer han :) Ha det bra. Puss / Kära, galna Migrän-Madeleine.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

va härligt med fjärilar i magen ;D

2009-09-03 @ 02:12:50
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0