fridaaay!

Ja men då var det fredag igen då :) Det blir myskväll med darling.
Vi ska kolla på massa scary movie filmer och äta massa onyttigt. Jag förtjänar faktiskt att äta massa onyttigt då jag faktiskt har gått ner närmare 5 kilo nu (: Yey! Snyggflickvän nu ;)
Köpte ett grått linne idag. Vet dock inte riktigt varför? Men just då kändes det väl som att jag behövde det då, haha. Det är i alla fall jätte fint och mysigt. Kommer nog använda det :)

Men nu vill jag att Magnus ska komma hem! Hatar att sitta ensam. KOM HEM NU!
Har målat naglarna också förresten, dom är svarta nu. Men jag glömde att ha ett genomskinligt lack under, så det kommer inte alls bli kul att försöka få bort det sen. Men men :)
Ska ändå åka och fixa naglarna här någon dag täntke jag..


Här är lite bilder från de senaste veckorna:


Anna & Lisa


Syster med bebis Elin & jag :)


Jag & älskling


Jag & Anna på krogen. De få minutrarna jag orkade vara kvar.. Ja, ni ser ju mitt öga =/


Vågar inte lägga upp bilder på mitt nya hyper korta ljusa hår. Jag ska samla mod först!
Ha en mysig fredag, i know i will ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

åh jag vill se hur din frisyr är :D

2009-09-08 @ 21:10:56
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/
Postat av: Catja ♥

Fin du är :)

2009-09-08 @ 22:33:39
URL: http://catja-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0