Grymt sjuk & besviken.

Är nervös inför imorgon, vad kommer jag få svar på egentligen? Vilka tester kommer jag tvingas göra? Vill jag verkligen veta vad som är fel på mig? Så himla många frågor i mitt huvud just nu.

Ställde min fästman en enkel fråga, men den fick jag inte svar på.
Sånt gör mig så irriterad, jag borde väl ha rätt att få veta det mesta? Eller?
Särskilt när det gäller mig. Men nej då :(
Men genom att han inte svarar på frågan tror jag mig veta svaret.
Gud vad allt ska vara svårt! Hehe.

Och du, jag vet att du läser min blogg. Ganska självklart att jag är butter mot dig?
"Du förtjänar att se din syster dö", ringer det en klocka?
Jag ser tyvärr ingen anledning att behandla dig på ett bättre sätt än vad jag gör.
Så ja, du får gärna tycka att jag är butter. Det kommer inte ändra någonting du har gjort & sagt.
Alla vet vem som är boven i dramat. Så du kan lägga av nu.
Det enda jag vill ha ifrån dig är tystnad & respekt.
Dom orden bör ingen människa få höra. Hur mycket man än hatar någon.
Så är det bara, så sluta nu, det du håller på med är bara barnsligt.


Ska vara hos doktorn klockan 9 imorgon bitti. Så nu lär jag nog sova :)
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0