Inget samtal..

Ifrån doktorn :( Fan.. Hon lovade ju att ringa!
Men men, får se om hon ringer imorgon då. Hoppas på det i alla fall.

Kollade på idol hos Anna idag, det var mysigt. Skönt att prata med någon som förstår sig på att man är sjuk och behöver stöd. Tack Anna!



Eftersom klockan är efter tolv så säger jag grattis sis. Idag skulle du ha blivit 26 vackra år.
Älskar och saknar dig mest av allt i hela världen. Min underbara syster, vän och förebild. Jag saknar dig mer än ord kan beskriva. Jag och mamma har varit och köpt 26 gravljus idag. Ska gå till dig imorgon och sätta dit dom. Ett ljus för varje år du skulle ha fyllt. Det kommer jag fortsätta med resten av mitt liv. Det borde inte ha slutat såhär, du var så ung. Du hade verkligen hela livet framför dig.
Ibland får jag för mig att jag hör dig komma igenom dörren..
Du är på ett bättre ställe nu, det vet jag. Vackraste ängeln av dom alla <3
Jessica Hirdman, förevigt i mitt hjärta. Systrar förevigt! 

Nu ska jag sova, orkar inte hålla ögonen öppna en sekund till. Älskar dig M ♥
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0