Svamp-plockning

Igår var jag och min käre vän Melina och plockade svamp.
Hemskt roande faktiskt :) Vi fick tag i rätt många, och då var vi inte ute allt för länge heller.
Det gör vi om! Iaf jag.

Efter svamp-plockningen vart det mys med Magnus, kollade på Hells kitchen!
Börjar nog bli lite beroende av det, och så himla bra är det faktistk inte! Haha.
Men det var mysigt iaf, på alla sätt och vis :)

Här är lite bilder från både dopet och svamp-plockningen!

Dopet (från förra helgen)

Såhär såg jag ut.


Här är mitt nya hår också..


Älskling & jag i bilen påväg till dopet!


Stolt pappa & Elin


En fin dop-present!


Svamp-plockningen


Melina är på hugget!


Svamp :)


Sökandet fortsatte :)


Det får räcka för idag! Usch vilken tid det tog.


Nu blir det idol och mys med darling (; <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0