Visste väl det..

Idag kom provsvaren ifrån analysen. Hade sex missade samtal ifrån läkaren idag, så jag förstod att det var något som var fel. När hon väl ringer igen berättar hon att mina provsvar var dåliga.
Varför ska det alltid hända mig? Jag är seriöst aldrig frisk. Orättvist.
Ska vara där kl 09.00 imorgon, skulle förmodligen vara där ett tag också. Får se vad som händer.
Kan tyvärr inte stava till allt som var fel. Men tydligen var alla prover jag tog dåliga, så ja. Det förklarar väl en del. Svininfluensa eller körtelfeber, får se imorgon.
Konstigt nog sa dom till mig att man bara kan ha körtelfeber en enda gång, och det har jag redan haft (i tre år).
Men dom sa att det förmodligen var det, så då är det så. Det går typ inte att bota och man har det i flera år.
PERFEKT! Precis vad jag behövde nu. Man får inte sporta, man måste ligga i tre månader. Great..

Sen är jag tydligen glutenallergiker också.. Plus mjökallergiker. Vad ska jag äta nu då?
Jaja, vi får se vad som händer imorgon. Orkar inte känna mig såhär bara.
Tur att jag har en underbar läkare <3 Av alla 1000 jag har haft är hon den bästa!


Nu ska jag sova, igen. Sen kommer Magnus och myser med mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0