When Eminem was just a snack and Michael Jackson's skin was black.

Tycker den är lite rolig :) Älskar både Eminem och Jackson, men kunde inte låta bli!
Idag är en bra dag, det känner jag på mig! Solen skiner (iaf nu?) och jag mår bättre än igår.
Har fortfarande så sjukt ont i nacken, men min käre fästman masserade mig lite igår. Så lite bättre är det :)
Visst är han gullig? Bäst i världen enligt mig.

Alltså, jag försöker få tag i syon här i Mora, men hon är aldrig där när jag ringer.
Måste ha lyckats pricka in alla gånger hon är borta när jag vill ha tag i henne alltså.
Men så lätt ger jag inte upp, Im coming for you ;) Haha!


Nu ska jag göra något vettigt! Ha det bra :) PUSS <3


Drömde att jag gifte mig med Michael Jackson inatt. (Jag var så sjukt kär i han när jag var liten, haha) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0