Babyboooom

Seriöst, alla skaffar barn! Jag förstår mig inte riktigt på detta.
Alla i Mora skaffar barn, och alla är typ under 20 år? Vad hände med utbildning och livserfarenhet?
Är det ute att skaffa utbildning nu?
Nog för att jag älskar Magnus innerligt och gärna skulle vilja ha barn med honom, men fan alltså.
Jag vill ju skaffa mig ett EGET liv innan jag ger liv till någon annans liv.
Man ska kunna försörja sitt barn också, är det ingen som tänker på det? Och tänk om det inte håller mellan föräldrarna då? Hur många par är det som håller ihop från 20 års åldern hela livet ut liksom?

Blir bara så paff.. Och tänk att man ska få reda på allt genom facebook alltså.
Folk skriver allt om sig själva, pinsamt!

Över till annat. Jag är hos min syster! Vi fick ett ryck imorse, jag och mamma.
Magnus vägrade följa. Hatar att vara utan honom. Men mamma ville så gärna åka så då offrade jag mig.
Dock fick jag lov att köra typ hela vägen. Så nu är jag helt slut!
Men jag ska kompensera denna trötthet med shopping imorgon. Då blir jag pigg.


Nu ska jag lägga mig i sängen och längta lite efter Magnus. PUSS!



Vi skulle få sjukt snygga barn :D
Dock tänker jag skaffa mig utbildning och ett liv före jag ens börjar tänka på barn..
Älskar dig darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0