Nelly.se

Har nyss klickat hem ett par 1km höga skor ifrån Nelly samt en klänning till mama.
Jag har intalat mig länge att jag behöver dom där skorna eftersom Magnus är 3km längre än mig.
Så nu kanske det blir lite jämnare? Dock hatar Magnus skorna, men det skiter jag i.
Jag behövde dom- DONE!

Ska bli skönt att komma lite närmare himlen. Jag längtar!

Nu ska jag åka till min långa karl och sova tills imorgon kväll, då väntar en kul kväll med bästa Jonas och bästa Emelie! Vi ska bowla.. Jag intalar mig att jag är bäst men jag kommer nog förmodligen åka på så mycket stryk att jag går hem med svansen mellan benen. Återstår att se!

Godnatt folket. Öj Fia, om du läser det här så åker jag till Magnus och ringer dig imorgon istället så får du dina presenter då ;) PUSS på dig.



För övrigt måste jag ha den där förbaskade hatten från HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0