Torsdag

Lillen skuttade till dagis imorse, åkte och åt lunch med hans pappa + min familia.
Mötte Anki där. SOM jag har saknat henne. Underbara Anki <3 Många minnen väcks till liv när jag ser den tjejen..
Efter lunchen hämtade jag Anna och hon lotsade mig till jobbmötet. Kom in, trivdes, pratade, visades runt, skrev på papper mm. Det känns ganska bra. Men jag får veta om jag fick jobbet eller inte antingen senare idag eller imorgon. Dom skulle ringa när dom hade bestämt sig.
Var dock inte på toppen humör pga en del saker som har hänt. Men jag gjorde mitt bästa, kunde inte ha gjort mer. Så nu får vi hålla tummarna!

Fick hem lite kläder idag också, en klänning och en lång tshirt. Älskar båda, satt som en smäck.
Sen var det en tshirt till Magnus också...

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på några skit program på datorn och invänta att Fia ska bli klar.
Fia är den bästa personen att prata med saker om. Hon har varit med om en hel del hon med.
Och hon lyssnar, det är det inte många som gör.. Egentligen.

Ska hämta kära mor senare också, hon är på middag med jobbet på Vi på hörnet.
Skjutsade dit henne nyss, men jag antar att jag kommer hämta henne sent, haha. KÖR HÅRT MORSAN!

OM jag får jobbet, ska alla pengar gå till en resa åt mig och M. Eller ja, vi får väl se..
Men jag har tänkt mig det iaf. Långt bort, väldigt långt bort.
Är det hemtrevligt tänker jag inte komma hem! Är så less på den här hålan.


Nåja, dags för att lägga mig i mitt krypin och se alla dom där dåliga programmen man inte kan motstå.
Farväl!



Sorg speglas i ögonen. Ser fan inte glad ut här alltså. Men jag försöker!
Och det är tanken som räknas, right?


Kommentarer
Postat av: Fia

Aw, vad glad jag blir hjärtat :D de värmde rakt in i hjärtat! Vi förstår varandra så bra jämt och DU lyssnar också! För de enda man behöver ibland är egentligen bara att någon lyssnar på en, inte ger en massa råd utan bara finns där och lyssnar!

Älskar dig min favorit Madde <3 <3

2010-04-30 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0