Valborg

Jaha, valborg då. Det måste ju vara den mest värdelösa högtiden ever! Jag ska bannemig stanna inne.
Medans alla andra går ut tänker jag sitta inne med mamma och pappa. Jag trotsar helt enkelt.

Jag fick jobbet, dom ringde mig igår och jag är såå glad alltså. Kan inte sluta tänka på det :)
Allt tack vare bästa Anna.

Idag har jag dock varit vääldigt nere. Gick faktiskt upp ifrån sängen för en kvart sen. Har legat där sedan 10 och bara stirrat in i väggen. Jag hade på känn att det skulle bli en dålig dag, och jag hade såklart rätt.
Hatar att jag har rätt om såna grejer jämt.

Men några få fina ord ifrån en underbar människa gjorde mig på bra humör igen.
Nu ska jag ta en promenad. Funderar på att fly ifrån Mora ett tag. Ska fundera på det under promenaden.


Jaja, måste röra på mig nu. Ha en fin valborg!



Kommentarer
Postat av: Lena

Vad har du fått för jobb? :)

2010-04-30 @ 16:57:39
Postat av: Madde

personlig assistent :)

2010-04-30 @ 18:20:21
Postat av: KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

(",) Hejjehejje !



Ville bara kika in och säga hej (här oxå). Hoppas allt är bra med dig och så ? Kul med ett jobb, ge mig ett oxå... hihi. ;)



Trist att bara ligga och stirra i väggen, hoppas att dt ordnade upp sig sen.. vilket det även verkade gö' ? :)



Om du svarar, så svara i min blogg i senaste inlägget. Om du gillar min blogg, så adda den gärna på blogglovin' så addar jag din !!



Kul att träffas en kortis i helgen ! 1 Juni river jag igång motorprojektet !! blubb o___O



Kramen

2010-05-03 @ 12:19:38
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0