Filip & Fredrik

Roliga killar! Såg nu att dom har gjort ett nytt program, typ ett dejting program i Värmland.
Det sägs att Sveriges ensammaste människor bor där nämligen. Satan vad jag längtar!
Jag är ju hälften värmlänning. Älskar värmlänningar! Varma, glada och genuint trevliga människor.
Fast iofs var det här programmet inte någon nyhet för mig.
Fick reda på att dom skulle göra det här programmet i julas :) Träffade två snubbar som var med i deras team på krogen. Sjukt kul! Värmlänningar är dom roligaste varelserna som finns.

Skulle hämta ut alla skor från Nelly idag. Men då fick jag inte hämta ut dom för dom stod tydligen i mammas namn. Surt! Men imorgon kanske kameran kommer iaf, längtar som sjutton!!!


Näe, nu ska jag göra lite nytta. Ha det bra folk!


Kommentarer
Postat av: josefine

Kika in och anmäl dig i dagens blogg! Vinnaren får ta del av mina femtusen unika besökare. Det kan bli du!

2010-08-30 @ 07:33:53
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0